Galicia en el CEINCE

 


Decano, profesores y alumnos de la Facultad de Educación de Ourense-Universidad de Vigo han desarrollado actividades de formación en el CEINCE. Exploran por un lado las raíces de la profesión de enseñantes. Y además, desarrollaron sesiones de doctorado presenciales y online en las que han intervenido alumnos portugueses de la raya generando así una experiencia transfronteriza de alcance para la geoestrategia del eje del río Duero en sus dos extremos, el de Soria-Berlanga y el de Porto-Galicia.

Comentarios

  1. Gracias a Agustín y a Puri por su extraordinaria acogida y sabias enseñanzas. "Mil primaveras máis" para el CEINCE. Desde Galicia "unha aperta agarimosa". Xermán Manuel Torres

    ResponderEliminar
  2. CEINCE un espacio de encuentro con la pedagogía, la historia de la educación y la cultura, en un entorno único del rural soriano. Disfrutarlo es respirar arte e historia; arte de su tierra e historia de la experiencia en la docencia. Gracias D. Agustín y Doña Puri por su labor, recibimiento y atención. Alicia Glez.

    ResponderEliminar
  3. De volta na Galiza, seguimos respirando o aire limpo da reserva da biosfera natural, cultural, histórica e pedagóxica que é a vila de Berlanga, con ese pulmón poderoso situado nos espazos do CEINCE. Un centro emblématico de historia da cultura escolar, de visita obrigada para todo educador ou educadora que procurre a excelencia na súa profesión. A administración pública debe mimar este centro para que todas as Facultades de Educación podamos dar a mellor formación posible de maneira virtual ou mediante visitas de estudo ao noso futuro profesorado. Felicidades ao profesor Escolano por crear e criar esta criatura e pola xenerosidade con que a comparte con todos nós.

    ResponderEliminar
  4. Eu aínda teño nostalxia da nosa estupenda visita a Berlanga e ao CEINCE, como di o Dr. Cid todo docente debera realizar unha visita ao Centro. No meu blog: www.filgueiravalverde.blogspot.com, publiquei unha entrada sobre dito acontecemento. E aínda confeccionarei algunha entrada máis. Reitero a miña gratitude a Puri e a Agustín, foi unha experiencia inesquecible. Apertas agarimosas. Xermán.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario